strefa dobrej wiedzy
blog
Jak znaleźć dobrego wykonawcę Twojej nowej strony internetowej?
Wybór dobrego specjalisty zajmującego się tworzeniem stron internetowych jest trudniejszy niż mogłoby się to wydawać. Wpisując odpowiednie hasła w Google otrzymamy tysiące wyników, a każda z agencji na której ofertę wejdziemy będzie reklamowała się jako ta jedyna i najlepsza.
Jako praktyk wskazałbym na kilka najważniejszych kryteriów:
A. Weryfikacja na jakiej platformie tworzy dany wykonawca – znamy przypadki, gdy strony oparte o czysty html bądź o niszowe rozwiązania wykonane przez innych webmasterów stawały się dla firm takim problemem, że już po kilku miesiącach zlecały naszej agencji stworzenie strony w WordPressie (nie mieli możliwości wprowadzania zmian, dodawania niezbędnych wtyczek).
B. Sprawdzenie jak wygląda panel administracyjny strony internetowej oddawanej klientowi – znamy przypadki, gdy klienci przychodzili do nas z prośbą o prostą edycję strony (jak np. zmianę filmiku na stronie głównej) ponieważ nie byli w stanie tego zrobić we własnym zakresie. Nieuczciwi wykonawcy nierzadko tak tworzą stronę by klient musiał do nich przyjść (i oczywiście zapłacić) z każdą najmniejszą zmianą. Problem staje się jeszcze większy, gdy dana agencja mimo chęci zapłaty za jej usługi nie odpowiada na emaile z prośbami o zmiany, ponieważ realizuje już kolejne projekty i nie interesują się klientem, który już zapłacić i podpisał protokół odbiorczy. Życie pisze takie scenariusze, znamy takie sytuacje i nasza agencja udzielała pomocy klientom w ich trudnym położeniu.
C. Opinie z internetu – obecnie jest wiele miejsc, gdzie klienci oceniają produkty i usługi. Jednym z takich rankingów jest Google Moja Firma, czyli ocena widoczna po prawej stronie w Google po wpisaniu nazwy firmy w wyszukiwarce. Co do zasady Google pilnuje rzetelnie swojego rankingu przed komentarzami osób powiązanych z daną firmą oraz marketingu szeptanego. Warto sprawdzić czy ktoś nie napisał złej opinii o danej firmie oraz ile ocen pozytywnych otrzymała w ostatnim czasie.
To tylko kilka ważnych kwestii na które warto zwrócić szczególną uwagę. Więcej kryteriów postaramy się wskazać w kolejnych artykułach. Do zobaczenia!
Bartosz Wiczyński
graphic designer • marketing specialist
Ekspert z 10-letnim doświadczeniem z zakresu grafiki komputerowej, tworzenia stron internetowych, fotografii i marketingu. Stale poszukuje wiedzy, zapytany może długo i z pasją opowiadać o najnowszych trendach w branży reklamowej i optymalnych rozwiązaniach.
przeczytaj również
Druk z wykorzystaniem Adobe Pantone – droższa opcja na lepsze kolory
Projektant może wybrać kolor w systemie Adobe RGB, a następnie użyć narzędzia Adobe Pantone, aby dopasować go do koloru Pantone, który jest dostępny w druku.
Przeczytaj również:
Jak firmy pozycjonerskie zrobią Cię w konia!? I jak tego uniknąć.
Wysoka pozycja w Google to klucz do sukcesu online. Ale uwaga! Nie daj się zwieść iluzji ilości wyświetleń. To nie to samo, co rzeczywiste wejścia na stronę. Ważniejsza jest jakość ruchu, a nie tylko liczba!
Druk z wykorzystaniem Adobe Pantone – droższa opcja na lepsze kolory
Projektant może wybrać kolor w systemie Adobe RGB, a następnie użyć narzędzia Adobe Pantone, aby dopasować go do koloru Pantone, który jest dostępny w druku.
Jak skutecznie poprawić pozycję strony internetowej w Google
W tym artykule przedstawiam kilka podstawowych sposobów, które pomogą Ci poprawić pozycję Twojej strony w Google.
Odpowiemy na Państwa potrzeby
KONTAKT
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Poznań, POLAND
+48 515 065 068
kontakt@somethingmore.pl
OFERTA SOMETHINGMORE.PL
WYCENA
Przygotowujemy indywidualne wyceny dla każdego projektu - wystarczy wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy. Wycena przyjdzie w max. 24 godz.
PEŁNA SATYSFAKCJA
Jesteśmy zgranym zespołem, który realizuje projekty z pasją i zaangażowaniem. Dotrzymujemy ustalonych terminów. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie.
Przekonaj się, że warto!
0 komentarzy