strefa dobrej wiedzy

blog

Jak znaleźć dobrego wykonawcę Twojej nowej strony internetowej?

17/02/2022 | Blog, Strony internetowe

Wybór dobrego specjalisty zajmującego się tworzeniem stron internetowych jest trudniejszy niż mogłoby się to wydawać. Wpisując odpowiednie hasła w Google otrzymamy tysiące wyników, a każda z agencji na której ofertę wejdziemy będzie reklamowała się jako ta jedyna i najlepsza.

Jako praktyk wskazałbym na kilka najważniejszych kryteriów:

A. Weryfikacja na jakiej platformie tworzy dany wykonawca – znamy przypadki, gdy strony oparte o czysty html bądź o niszowe rozwiązania wykonane przez innych webmasterów stawały się dla firm takim problemem, że już po kilku miesiącach zlecały naszej agencji stworzenie strony w WordPressie (nie mieli możliwości wprowadzania zmian, dodawania niezbędnych wtyczek).

B. Sprawdzenie jak wygląda panel administracyjny strony internetowej oddawanej klientowi – znamy przypadki, gdy klienci przychodzili do nas z prośbą o prostą edycję strony (jak np. zmianę filmiku na stronie głównej) ponieważ nie byli w stanie tego zrobić we własnym zakresie. Nieuczciwi wykonawcy nierzadko tak tworzą stronę by klient musiał do nich przyjść (i oczywiście zapłacić) z każdą najmniejszą zmianą. Problem staje się jeszcze większy, gdy dana agencja mimo chęci zapłaty za jej usługi nie odpowiada na emaile z prośbami o zmiany, ponieważ realizuje już kolejne projekty i nie interesują się klientem, który już zapłacić i podpisał protokół odbiorczy. Życie pisze takie scenariusze, znamy takie sytuacje i nasza agencja udzielała pomocy klientom w ich trudnym położeniu.

C. Opinie z internetu – obecnie jest wiele miejsc, gdzie klienci oceniają produkty i usługi. Jednym z takich rankingów jest Google Moja Firma, czyli ocena widoczna po prawej stronie w Google po wpisaniu nazwy firmy w wyszukiwarce. Co do zasady Google pilnuje rzetelnie swojego rankingu przed komentarzami osób powiązanych z daną firmą oraz marketingu szeptanego. Warto sprawdzić czy ktoś nie napisał złej opinii o danej firmie oraz ile ocen pozytywnych otrzymała w ostatnim czasie.

To tylko kilka ważnych kwestii na które warto zwrócić szczególną uwagę. Więcej kryteriów postaramy się wskazać w kolejnych artykułach. Do zobaczenia!

5/5 - (4 votes)
Bartosz Wiczyński

Bartosz Wiczyński

graphic designer • marketing specialist

Ekspert z 10-letnim doświadczeniem z zakresu grafiki komputerowej, tworzenia stron internetowych, fotografii i marketingu. Stale poszukuje wiedzy, zapytany może długo i z pasją opowiadać o najnowszych trendach w branży reklamowej i optymalnych rozwiązaniach.

przeczytaj również

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj również:

Odpowiemy na Państwa potrzeby

KONTAKT

Prosimy o zaznaczenie poniższych zgód:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Poznań, POLAND

+48 515 065 068

kontakt@somethingmore.pl

WYCENA

Przygotowujemy indywidualne wyceny dla każdego projektu - wystarczy wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy. Wycena przyjdzie w max. 24 godz.

PEŁNA SATYSFAKCJA

Jesteśmy zgranym zespołem, który realizuje projekty z pasją i zaangażowaniem. Dotrzymujemy ustalonych terminów. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie.

Przekonaj się, że warto!

SOCIAL MEDIA

NEWSLETTER

Copyright © 2021 Somethingmore.pl | Polityka prywatności