strefa dobrej wiedzy

blog

Jak znaleźć dobrego wykonawcę Twojej nowej strony internetowej?

17/02/2022 | Blog, Strony internetowe

Wybór dobrego specjalisty zajmującego się tworzeniem stron internetowych jest trudniejszy niż mogłoby się to wydawać. Wpisując odpowiednie hasła w Google otrzymamy tysiące wyników, a każda z agencji na której ofertę wejdziemy będzie reklamowała się jako ta jedyna i najlepsza.

Jako praktyk wskazałbym na kilka najważniejszych kryteriów:

A. Weryfikacja na jakiej platformie tworzy dany wykonawca – znamy przypadki, gdy strony oparte o czysty html bądź o niszowe rozwiązania wykonane przez innych webmasterów stawały się dla firm takim problemem, że już po kilku miesiącach zlecały naszej agencji stworzenie strony w WordPressie (nie mieli możliwości wprowadzania zmian, dodawania niezbędnych wtyczek).

B. Sprawdzenie jak wygląda panel administracyjny strony internetowej oddawanej klientowi – znamy przypadki, gdy klienci przychodzili do nas z prośbą o prostą edycję strony (jak np. zmianę filmiku na stronie głównej) ponieważ nie byli w stanie tego zrobić we własnym zakresie. Nieuczciwi wykonawcy nierzadko tak tworzą stronę by klient musiał do nich przyjść (i oczywiście zapłacić) z każdą najmniejszą zmianą. Problem staje się jeszcze większy, gdy dana agencja mimo chęci zapłaty za jej usługi nie odpowiada na emaile z prośbami o zmiany, ponieważ realizuje już kolejne projekty i nie interesują się klientem, który już zapłacić i podpisał protokół odbiorczy. Życie pisze takie scenariusze, znamy takie sytuacje i nasza agencja udzielała pomocy klientom w ich trudnym położeniu.

C. Opinie z internetu – obecnie jest wiele miejsc, gdzie klienci oceniają produkty i usługi. Jednym z takich rankingów jest Google Moja Firma, czyli ocena widoczna po prawej stronie w Google po wpisaniu nazwy firmy w wyszukiwarce. Co do zasady Google pilnuje rzetelnie swojego rankingu przed komentarzami osób powiązanych z daną firmą oraz marketingu szeptanego. Warto sprawdzić czy ktoś nie napisał złej opinii o danej firmie oraz ile ocen pozytywnych otrzymała w ostatnim czasie.

 

To tylko kilka ważnych kwestii na które warto zwrócić szczególną uwagę. Więcej kryteriów postaramy się wskazać w kolejnych artykułach. Do zobaczenia!

Bartosz Wiczyński

Bartosz Wiczyński

graphic designer • marketing specialist

Ekspert z 10-letnim doświadczeniem z zakresu grafiki komputerowej, tworzenia stron internetowych, fotografii i marketingu. Stale poszukuje wiedzy, zapytany może długo i z pasją opowiadać o najnowszych trendach w branży reklamowej i optymalnych rozwiązaniach.

przeczytaj również

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Przeczytaj również:

Jak pozyskać dobre leady?

Jak pozyskać dobre leady?

strefa dobrej wiedzy blog Jednym z podstawowych zadań marketingowców jest pozyskiwanie wartościowych leadów. Każda osoba, która miała próbowała zbudować choć niewielką...

Czym się zajmujemy, czyli case study

Czym się zajmujemy, czyli case study

strefa dobrej wiedzy blog Nowi klienci często pytają nas o to czym zajmuje się nasza agencja i co możemy dla nich zrobić. Zwykle odpowiadamy, że mówiąc najkrócej -...

Odpowiemy na Państwa potrzeby

KONTAKT

Prosimy o zaznaczenie poniższych zgód:

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Poznań, POLAND

+48 515 065 068

kontakt@somethingmore.pl

WYCENA

Przygotowujemy indywidualne wyceny dla każdego projektu - wystarczy wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy. Wycena przyjdzie w max. 24 godz.

PEŁNA SATYSFAKCJA

Jesteśmy zgranym zespołem, który realizuje projekty z pasją i zaangażowaniem. Dotrzymujemy ustalonych terminów. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie.

Przekonaj się, że warto!

SOCIAL MEDIA

NEWSLETTER

Copyright © 2021 Somethingmore.pl | Polityka prywatności